Strategia 360°

360_ilapak_logo

W Ilapak przyjęliśmy strategię 360° - co oznacza, że zapewniamy naszym klientom kompleksową obsługę, od pierwszego spotkania projektowego z naszym lokalnym przedstawicielem, po serwis maszyny wykonywany przez naszych wykwalifikowanych techników. Staramy się być pomocni w każdym aspekcie istotnym z punktu widzenia użytkownika maszyny.

Ciągłe dążenie do tworzenia innowacyjnych rozwiązań,  obsługa klienta na światowym poziomie i doświadczenie w branży to właśnie strategia Ilapak 360°.

Dzięki niej nasi klienci zwiększają swoje zyski każdego dnia. 

Wiodące technologie i innowacyjne rozwiązania

Wiodące technologie i innowacyjne rozwiązania
Podstawą działalności ILAPAK jest ciągłe inwestowanie w rozwój i poszukiwanie nowych rozwiązań. Krótki czas potrzebny na wdrożenie nowo powstałej technologii wyróżnia ILAPAK wśród konkurentów w branży.Naszym klientom oferujemy nowoczesne, dostosowane do ich potrzeb rozwiązania, opracowywane w naszych fabrykach w Szwajcarii, USA i we Włoszech.

Światowej klasy serwis i dostawy części zamiennych

Światowej klasy serwis i dostawy części zamiennych
ILAPAK oferuje swoim klientom obsługę serwisową na najwyższym poziomie poprzez zespół wykwalifikowanych techników zatrudnionych zarówno w fabrykach jak i  w poszczególnych oddziałach.W Polsce, kilkunastoosobowy dział techniczny oraz kompletnie wyposażony magazyn części zamiennych zlokalizowany w Krakowie zapewniają maksymalną wydajność urządzeń ILAPAK.

Znajomość poszczególnych branż

Znajomość poszczególnych branż
Sprzedawcy ILAPAK specjalizują się w konkretnych branżach, dzięki czemu rozumieją zróżnicowane wymagania poszczególnych klientów związane z warunkami  produkcyjnymi. Nasza wiedza i wieloletnie  doświadczenie sprawiają, że urządzenia ILAPAK są idealnie dopasowane do potrzeb każdego klienta.
Zobacz także